Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

2 essence, essential, products...!

New essence silky touch blush - New essence glossy kiss

Καλοκαίρι για μένα, πέρα από καλό καιρό, σημαίνει ξενοιασιά, ανεμελιά, θάλασσα, παραλία, άμμο, διάλειμμα από κάποια "χειμωνιάτικα πρέπει", καλοπέραση. Αλλά σημαίνει και ομορφιά, της φύσης κυρίως αλλά και δική μας οπωσδήποτε. Έτσι, δεν παύω να δοκιμάζω και να χρησιμοποιώ αγαπημένα μου προϊόντα που βελτιώνουν το ίδιο την εμφάνισή μου, αλλά κατά συνέπεια και τη διάθεσή μου. 2 από τα προϊόντα αυτά που χρησιμοποιώ τελευταία και τα έχω πάντα στην τσάντα μου (και εκείνης για την παραλία, ακόμη), είναι αυτά της φωτογραφίας και συγκεκριμένα:  New Essence Glossy Kiss - lipbalm (στη φωτογραφία, δεξιά), Cherry kiss. Πρόκειται δηλαδή για ένα lip balm με "γεύση" και άρωμα κεράσι, πολύ διακριτικό, που δεν ενοχλεί καθόλου. Το χαρακτηριστικό του που λατρεύω είναι το ότι εφαρμόζει τέλεια στα χείλη, τα ενυδατώνει και τα απαλύνει δίνοντάς τους μία επίσης διακριτική "κερασί" απόχρωση και λάμψη, χωρίς όμως ίχνος της ενοχλητικής αίσθησης του κολλώδους. Είναι ένα προϊόν απαραίτητο, όπως διαπίστωσα, και το καλοκαίρι, είτε πριν είτε μετά την ηλιοθεραπεία, αφού δροσίζει τα χείλη και δεν τα αφήνει να ξεραθούν. Το έχω πάντα μαζί μου και το εφαρμόζω όσες φορές χρειαστεί ή νοιώσω την ανάγκη.
New essence silky touch blush - New essence glossy kiss

Το άλλο προϊόν, (αριστερά στη φωτογραφία), είναι το new essence silky touch blush- απόχρωση indian summer- που ταιριάζει τέλεια και στο δικό μας καλοκαίρι! Δίνει φρέσκια όψη στην επιδερμίδα, απλώνεται πολύ εύκολα, έχει πολύ καλή εφαρμογή χωρίς να τη βαραίνει, ενώ είναι και αυτό ιδανικό και για την περίοδο αυτή, για να καλύψουμε ελαφρές δυσχρωμίες ή να φωτίσουμε απλά το πρόσωπό μας. Ένα πολύ απαλό ευχάριστο άρωμα το διακρίνει, είναι σε συσκευασία 0.17oz/5g, δηλαδή ιδανικό και για το beauty case σας και προσωπικά με "καλύπτει" αισθητικά και απόλυτα. Σας τα προτείνω και τα 2 ανεπιφύλακτα!

beauty, make up, essence