Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Φωτίζοντας τη διαδρομή μου


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΡΙΣΙΑΝΟΥ

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΔΑΥΛΟΣ
«Φωτίζοντας τη Διαδρομή μου»


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ
&
ΕΚΘΕΣΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ - ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ


Ο γνωστός εικαστικός και σκηνογράφος Θεοδόσης Δαυλός, ύστερα από
δεκαετίες ευδόκιμης σταδιοδρομίας στον χώρο της τέχνης, παραδίδει στο αναγνωστικό κοινό το βιβλίο  του Φωτίζοντας τη διαδρομή μου, μια «εικαστική αυτοβιογραφία», όπως την ονομάζει ο ίδιος και την παρουσιάζει την Πέμπτη 10 Μαΐου 2018, στις 8:00 μ.μ. στο Πολιτισμικό Κέντρο «Μελίνα» του Δήμου Αθηναίων, Ηρακλειδών 66Α και Θεσσαλονίκης, Θησείο. Παράλληλα, μια μοναδική έκθεση με σκηνογραφικές δουλειές και ζωγραφικά έργα του Θεοδόση Δαυλού, θα πλαισιώσει την εκδήλωση.

«Οι εκθέσεις σκηνογραφίας – ενδυματολογίας είναι πραγματικά σπάνιες! Υπάρχει βέβαια εξήγηση. Οι διαδικασίες των θεατρικών ανεβασμάτων, η βιάση να πετύχουμε το καλύτερο σε στενά χρονικά πλαίσια και η πίεση για να δημιουργηθούν οι ζωγραφικές μακέτες αφήνουν κενά στην απόδοση. Πολλές φορές σκηνογράφοι φαντάζονται και δημιουργούν χωρίς να καταγράφουν. Έπειτα οι μακέτες συνήθως γίνονται βορά των “φιλότεχνων” του θεάτρου. Ελλείψεις, παραλείψεις και χασούρες αφήνουν τα αρχεία των σκηνογράφων με πολλά κενά. Υπήρξα μεθοδικός στη διασφάλιση των μακετών μου και τσιγκούνης στα χαρίσματα… Κατάφερα να περισώσω ένα μεγάλο μέρος του αρχείου μου. Έτσι είμαι στην ευχάριστη θέση να μπορώ να παρουσιάσω ένα σεβαστό μέρος της δουλειάς μου σήμερα μπροστά σας. Είμαι περήφανος που τα κατάφερα. Με τη συνεπικουρία των ζωγραφικών μου έργων έστησα για εσάς και μόνο για σήμερα 10 Μαΐου 2018 μια έκθεση, που σπανίζει στα χρονικά των εκθέσεων. Σας ευχαριστώ που είσαστε κοντά μου.»
Θεοδόσης Δαυλός

Μέσα στις σελίδες του βιβλίου αποτυπώνεται έκτυπα η μακρόχρονη πορεία του στο θέατρο, στην τηλεόραση και στο σινεμά. Ο Θεοδόσης Δαυλός άφησε το ανεξίτηλο στίγμα του στο ελληνικό θέαμα και όχι μόνο.
Με εξομολογητική και συχνά παιγνιώδη διάθεση, ειλικρίνεια και αυτοσαρκασμό, ύφος γλαφυρό αλλά και με αστείρευτο χιούμορ, ο Θεοδόσης Δαυλός κάνει μια αναδρομή στην καριέρα του και στη ζωή του.
Στη σελίδες του βιβλίου παρελαύνει ένα ολόκληρος κόσμος. Η Ρώμη των φοιτητικών χρόνων, οι καλλιτεχνικές τάσεις της δεκαετίας του ’60, οι προσωπικές καλλιτεχνικές αγωνίες και αναζητήσεις,  οι ανθρώπινες σχέσεις, ο οικογενειακός βίος, ο επαγγελματικός στίβος,  περιπέτειες αλλά και ευτράπελα συνθέτουν ένα φαντασμαγορικό μωσαϊκό και ένα απολαυστικό ανάγνωσμα που αποτελεί εν ταυτώ μια οιονεί καλλιτεχνική παρακαταθήκη και την απολογία μιας ζωής.
Την έκδοση συμπληρώνει πλουσιότατο φωτογραφικό υλικό των έργων του συγγραφέα, από τα πρώτα βήματα στον χώρο των εικαστικών τεχνών μέχρι τις μεγάλες συνεργασίες και τα χρόνια της καθιέρωσης.


Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι: Γιώργος Χατζηδάκης, Λόλα Νταϊφά.

Θα διαβάσουν οι ηθοποιοί: Κάρμεν Ρουγγέρη, Μαίη Σεβαστοπούλου, Στέλιος Καλαθάς, Μαρία Μακρή, Μαίρη Βιδάλη.

Την παρουσίαση συντονίζει ο Κυριάκος Πεταλίδης.
Στο πιάνο θα ερμηνεύσει κομμάτια ο Άρης Γραικούσης.





ΤΊΤΛΟΣ: Φωτίζοντας τη Διαδρομή μου
ΣΥΓΓΡΑΦΈΑΣ:ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΔΑΥΛΟΣ
ISBN: 978-960-583-360-2
ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ: 24x22
ΣΕΛΊΔΕΣ: 280
ΈΤΟΣ ΈΚΔΟΣΗΣ: 2018